torsdag 11 december 2008

Kamerastrul igen

Jag hade tänkt lägga upp några julkort som jag skickat iväg till utlandet idag. Men det skulle jag visst inte få. Minneskortet till kameran är paj, det hände något skumt med det när jag stoppade in det i minneskortsläsaren och nu fungerar det inte ens i kameran. Så nu får jag börja att fotografera om nästan alla kort (några hade jag tack och lov hunnit föra över på datorn tidigare) med sambons kamera . Dock är det tre kort - varav två jag var väldigt nöjd med - som enbart kommer få ses av mottagaren.

2 kommentarer:

stella sweden sa...

...så synd på dina fiiina kort kan ju bara önska att du får möjlighet o lägga ut dom snart....U ja vägrar delta i jultävlingen för de var inge kort som pris!

;)

Matilda sa...

Stella >> jag funderade på att ha ett tröstpris... :p