söndag 30 maj 2010

Ven

Hann med en till utmaning i Bloggpartyt. Det har varit stressigt nu på sistone med flyttpackning och sista skoluppgifterna.

Den här utmaningen hittade jag hos Ögonblicksbilder och gick ut på att använda rött och vitt som de mest framträdande färgerna. Kul!! tänke jag direkt, eftersom jag har massor av papper i rött och vitt som längtar efter att bli använda. Sen visade det sig att det var lite svårt att få dem att matcha...

Det blev i alla fall i slutändan en bild från Ven, de röda styltorna avgjorde bilden.



Nu blir det att packa ner alla pysselsaker för ett tag fram över. Men som det ser ut nu kommer jag att ha gott om tid att pyssla i sommar. Hade givetvis hellre jobbat lite och tjänat lite pengar, men men...

2 kommentarer:

Theresa/Tette sa...

Vilken jättefin LO!
Kul att du är med i min utmaning!

Matilda sa...

Tette >> Tack :D