onsdag 1 april 2009

En LO från gömmorna

Äntligen lite uppdatering!

Pysselskåpet har inte öppnats på ett tag, orken finns inte där när tiden då och då räcker till. Men jag har förhoppningar om att det blir lite scrapping snart. Plus att jag har tre kort som ska göras inom en snar framtid.

Som ni ser fick jag ett nytt ryck och ändrade bakgrundsbilden, den förra kändes alldeles för spretig.

Nåja, en LO har jag som jag inte visat upp. Mina mål för 2009. Nu har det förvisso redan ett kvartal passerat men jag har en del att beta av på listan. Två saker har jag maskerat då de är av mer privat karaktär.
Att fotografera ett foto är svårt, liljan är mycket mer färgrik på orginalet. Bokstäverna är stansade med QK dragonfly, mönsterpappret från Maja Design. Hjärtanen och blommorna är från Panduro om jag inte missminner mig medan text-knapparna fick jag med en scrapbook-tidning.

5 kommentarer:

Sarah sa...

Hej Matilda,

Skicka ett mail till mig på sarah.callton@gmail.com så skickar jag dig ett ex av uppsatsen!

Vänliga hälsningar, Sarah på egologiskt.se

stella sweden sa...

Jooo så snyggt du har sinne för de där U jag har aldrig tiiid! Så då hänger jag här ibland...U scrollar!

Matilda sa...

Sarah >> Tack! :D

Stella >> Du är så välkommen att hänga här när du än vill :)

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Bina har också kommit..

Matilda sa...

Hannele >> Japp, bina har vaknat hur vinterdvalan (inte för att jag sett några levande än... men dock nyckelpigor!)